Els lladres ja no perdonen ningú. Fins i tot s'han acarnissat amb un firaire, a qui han deixat sense manera de guanyar-se la vida després d'emportar-se la seva atracció, aparcada al carrer, al municipi de Sant Gregori, al Gironès. L'aparell, del tipus saltamontes, estava enganxada a un remolc que els delinqüents han agafat i s'han endut amb el cotxe, en plena nit, sense deixar ni rastre. Els Mossos d'Esquadra van rebre la denúncia del robatori divendres passat, 13 de febrer, segons han confirmat a ElCaso.cat, i mantenen la investigació oberta per un delicte de furt.
El propietari tenia l'atracció plegada, a l'espera de poder muntar-la per a quan comenci la temporada de fires, al mes de maig. Els lladres van actuar la nit de l'11 al 12 de febrer, ja que dimecres de la setmana passada l'atracció encara era al lloc on l'havia aparcat el firaire. L'endemà, però, ja no n'hi havia ni rastre.
Un robatori força inusual
Els investigadors estan treballant per poder identificar, localitzar i detenir els lladres d'aquest saltamontes i, amb sort, poder retornar-lo al seu propietari legítim. Una de les incògnites més grans, però, és què en faran els lladres amb una màquina que pesa diverses tones i que és molt fàcil de reconèixer. Robatoris estrafolaris com aquest, tot i que no són habituals, poden passar.
El gener del 2025, a Sant Fost de Campsentelles, al Vallès Oriental, uns individus van decidir emportar-se una xurreria sencera, de les típiques de fira, també. La van enganxar a un cotxe amb el remolc, van accelerar i es van perdre en la nit. El seu propietari, Pere Redondo, va explicar en declaracions a ElCaso.cat que el més habitual en aquests casos és que els lladres agafin la màquina per fer els xurros o buidin la caixa, no que s'emportin tota la xurreria. Tant en el cas de la xurreria com en el de l'atracció de fira, el botí és massa específic i difícil de vendre o de desmantellar per fer negoci amb les peces.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!