La plataforma Tripadvisor té coses bones i coses dolentes. Permet descobrir noves propostes gastronòmiques, però també posa als restauradors cara a cara, de manera digital, amb els clients. Sempre s’ha dit que el millor crític és aquell que calla i no torna, i no aquell que fa un número quan alguna cosa del restaurant no li agrada, però TripAdvisor s’ha convertit en el contrari. 

La gent té la necessitat d’opinar d’un servei, d’un menú o d’un restaurant per deixar la seva marca a la pàgina de TripAdvisor. És la gràcia de l’aplicació líder en crítiques de restaurants i bar, sense dubte. 

Els comentaris i crítiques a Tripadvisor

Un dels restaurants més ben considerats per TripAdvisor a la ciutat de Barcelona, el La Patsa Lab, el número 3 entre els més de 10.000 restaurants que hi ha a la capital catalana i registrats per TripAdvisor, ha rebut més de 1.400 opinions. D’aquestes només cinc són dolentes; un gran èxit, sense dubte.

Pasta Lab

Façana del restaurant, a l'Esquerra de l'Eixample, a Barcelona / ElCaso.cat

D’aquestes, una considera el restaurant “pèssim” i quatre més com “dolent”. Però els responsables d’aquest restaurant, reconegut per fer la pasta a mà, un fet que li ha atorgat diversos reconeixements i premis, no s’han volgut quedar callats després del comentari que va fer un client que va visitar l’establiment fa pocs dies. 

“Dececpió” a La Patsa Lab, el tercer millor resturant de Barcelona segons Tripadvisor

Segons detalla el client que va deixar el comentari al restaurant La Patsa Lab, situat a l’antiga Esquerra de l’Eixample, “es exagerada la calificación que le dan al restaurante”.

PatsaLab

Captura de pantalla de la crítica que va rebre el restaurant / Tripadvisor

“Una comida normal me siento en deuda con los lectores de comunicar que no es nada del otro mundo”, segueix. I acaba el seu comentari amb una frase: “Una decepción me lleve (sic)”.

La resposta del restaurant

Els responsables del restaurant han volgut sortir al pas d’aquesta crítica de manera amable, però clara. “Muchas gracias por su visita”, arrenca el text. “Lamentamos profundamente que no le hayan gustado nuestras propuestas pero calificar nuestro producto de normal nos parece poco acertado siendo la única pasta hecha enteramente a mano y ecológica en Barcelona y por eso hemos sido premiados y reconocidos por diversas instituciones por nuestra calidad y manera de trabajar”, segueix. 

I finalment, la part clau: “La mayoría de nuestros clientes aprecian y valoran nuestros platos, es evidente que nuestro producto no es para ti. Una bona resposta per tancar el tema?