Aquest diumenge, els Mossos d'Esquadra han hagut d'intervenir en una batussa entre el propietari d'un pis del centre històric de Lleida i els llogaters després que el primer hi irrompés, acompanyat de dos amics, per fer-los fora a la força. Segons sembla, els llogaters dormien quan els van sorprendre i els van atacar, agredint-los físicament, a més d'amenaçar-los amb un ganivet per aconseguir que abandonessin l'habitatge. L'avís va arribar al 112 pels volts de dos quarts de dues del migdia del 12 d'octubre, i fins al lloc, un edifici del carrer de la Palma, es van desplaçar patrulles de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) i de Seguretat Ciutadana de la policia catalana. 

L'alerta que va arribar a la sala d'emergències parlava d'una baralla entre diverses persones en un pis de l'esmentat carrer i, quan hi van arribar, els policies hi van trobar sis homes —els tres llogaters i els tres suposats agressors— enfrontats. Després d'aconseguir posar ordre a la situació, els llogaters van explicar als Mossos que estaven dormint quan, de cop, els va despertar el propietari i els seus dos companys i els van començar a apallissar perquè marxessin, ja que volien deixar el pis lliure per poder llogar-lo a altres persones, segons ha avançat el diari Segre

Detenen el propietari i els dos companys per les agressions 

Segons van afirmar les víctimes, feia mig any que vivien en aquest pis i que tenien el contracte en ordre, per la qual cosa el propietari va decidir fer ús de la força per intentar que marxessin. Els Mossos d'Esquadra van acabar arrestant els tres homes que els havien atacat; dos d'ells, per un delicte de violació de domicili i coaccions, i el tercer, per un delicte d'amenaces

Pel que fa a les víctimes, van haver de ser ateses pels sanitaris del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que també van ser requerides al lloc de l'incident; una d'elles presenta lesions a la cama i a la boca. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!