Els Mossos d'Esquadra investiguen l'accident que ha deixat molt crítica una noia de 26 anys que aquest dissabte es va trobar malament mentre es banyava, juntament amb altres persones, a la piscina del Servei d'Activitat Física (SAF) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), a Cerdanyola del Vallès. La noia va poder ser traslladada molt greu a un hospital, on segueix ingressada en estat crític. Va ser retirada de l'aigua pels seus companys i atesa, posteriorment, pel socorrista, que ja estava recollint la zona d'aigua d'aquest equipament, fins que va poder ser evacuada d'urgència pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació i han escoltat les declaracions dels companys de la jove i també del socorrista que era en aquell moment a la piscina del SAF de la UAB per aclarir els fets i, alhora, redactar l'atestat per ser entregat al jutjat de guàrdia de Cerdanyola del Vallès d'ençà que es va tenir coneixement del que es preveu com a fatal desenllaç. Ara per ara, i segons ha pogut saber ElCaso.cat, de fonts de la investigació policial, l'incident d'aquesta jove a la piscina de la Universitat Autònoma de Barcelona no presenta indicis de criminalitat. Tot i això, abans de tancar el cas, la policia catalana esperarà més resultats, per descartar qualsevol altra línia.

Investiguen l'accident que ha deixat la noia en estat crític

La noia, una estudiant estrangera, té pronòstic reservat i ja s'ha avisat de la situació a la seva família, que està de camí a Barcelona. Els Mossos d'Esquadra mantenen la investigació de l'accident oberta i, a hores d'ara, no treballen amb la hipòtesi d'una possible negligència o mala praxi per part del socorrista. Per la seva banda, segons fonts de la UAB, la universitat també ha obert una investigació interna amb la redacció d'un informe que haurà d'esclarir què va passar a la piscina.

*La jove segueix molt crítica i el pronòstic és reservat, però no ha traspassat, com, per error doble de la font informant, s'havia notificat en una primera versió d'aquesta notícia.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!