Un tiroteig al barri de la Mina de Sant Adrià de Besòs, aquest dimecres, 23 de setembre, ha acabat amb un home ferit, que s'ha presentat tot sol a l'hospital per rebre assistència sanitària. Els Mossos d'Esquadra han tingut coneixement dels fets quan, tal com obliga el protocol, a un quart de sis de la tarda han estat alertats pel centre. L'home, de qui no han transcendit més detalls, ha estat atès pels professionals sanitaris i, segons apunta la policia catalana, no es tem per la seva vida. 

Investigació oberta per saber què ha passat 

Arran d'aquest nou incident s'ha personat la Unitat Balística dels Mossos d'Esquadra, que ha analitzat l'escena on ha tingut lloc el tiroteig. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) dels Mossos ha obert una investigació per esclarir els fets, detenir l'autor i saber què ha provocat aquest tiroteig. La policia catalana ha informat també que s'ha reforçat el patrullatge a la zona de l'incident. 

El cas es troba sota secret d'actuacions i, ara per ara, els Mossos no donen gaire més informació. Es desconeix, per tant, el carrer, si el tiroteig ha estat a la via pública o dins d'una propietat privada i quantes detonacions s'han fet, com també el nombre de bales que han impactat contra el cos de la víctima. 

La policia tampoc ha donat més detalls sobre l'autor, o els autors, d'aquest incident amb arma de foc i no ha transcendit si tenen identificat algun sospitós o fins i tot les hipòtesis que tenen sobre la taula. 

Un cas semblant el mes de juny 

Quan feia pocs dies del començament de l'estiu, el passat 29 de juny, els Mossos d'Esquadra van saber d'un cas semblant, també al barri de la Mina de Sant Adrià de Besòs. Com va avançar ElCaso.cat, els agents van saber d'un tiroteig gràcies a uns testimonis, que van donar l'avís d'alerta, explicant que havien sentit els trets. Mentre els investigadors es trobaven al lloc dels fets, recollint proves, com per exemple les beines que van localitzar, els agents van saber d'un home, la víctima, que es va presentar a l'hospital amb ferides de bala, fruit d'aquest incident amb armes de foc.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí