La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut un home per apunyalar la seva parella a la cama amb un vidre trencat. Els fets van tenir lloc aquest dilluns, 11 de maig, al voltant de les sis del matí, a l'interior del caixer d'una sucursal bancària del carrer Lluís Companys on l'home i la dona, dos sensesostre de mitjana edat i en situació de vulnerabilitat, hi havien passat la nit. Per causes que a hores d'ara es desconeixen i s'estan investigant, l'individu va trencar el vidre que dona al carrer i amb un dels trossos va atacar la seva parella.
Fruit de l'atac, la dona va patir un greu tall a la cama que va afectar una artèria i va fer que comences a perdre molta sang. Testimonis dels fets que en aquells moments passaven per allà i es van trobar amb la situació van trucar ràpidament al telèfon d'emergències 112 i fins al lloc es van desplaçar efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per atendre la dona, així com diverses patrulles de la Guàrdia Urbana i dels Mossos d'Esquadra.
Un torniquet, clau per salvar-li la vida
Quan els equips d'emergències hi van arribar, segons ha avançat Segre, es van trobar que els testimonis havien fet un torniquet a la víctima amb un mitjó perquè no perdés més sang, cosa que li pot haver acabat salvant la vida. Els sanitaris van seguir amb les atencions a la víctima per tallar-li la hemorràgia i, un cop la van poder estabilitzar, la van traslladar a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on va quedar ingressada i haurà de ser operada per problemes en una artèria trencada. Per la seva banda, la Guàrdia Urbana va detenir l'agressor, de qui no se n'ha facilitat edat ni nacionalitat, així com tampoc els antecedents, com a presumpte autor d'un delicte de violència de gènere i un altre de danys per trencar el vidre de la sucursal bancària.