Els Mossos d'Esquadra han detingut una treballadora d'una residència d'avis de Martorell, al Baix Llobregat, acusada de robar les joies dels residents, la majoria d'ells en situació de vulnerabilitat. Amb el seu botí, la lladre es guanyava un sou extra venent-les en una botiga de compravenda d'or situada a Olesa de Montserrat, segons ha pogut saber ElCaso.cat. Els agents van obrir la investigació després de rebre una denúncia per part de la direcció de la residència d'avis que informava de la desaparició de les joies d'alguns dels residents.
Fruit de les gestions, la policia catalana va poder atribuir la desaparició d'aquestes joies a una treballadora de 45 anys, sense antecedents policials, la nacionalitat de la qual els Mossos no han comunicat. Segons ha pogut saber ElCaso.cat, la dona va robar a cinc residents en diferents períodes de temps. El primer robatori el va fer el passat 15 de desembre; els altres, entre la primera i la segona setmana de febrer. La lladre s'aprofitava de la confiança que la direcció del centre diposita en ella.
Ven les joies en una botiga
Amb la denúncia de la directora de la residència, on hi havia una explicació detallada de les joies que havien desaparegut, els Mossos van iniciar una investigació i van poder trobar les joies en una botiga de compravenda d'or d'Olesa de Montserrat, un municipi a només onze quilòmetres de distància de Martorell. Fruit de les gestions, els agents van descobrir que la lladre, un cop obtenia el seu botí, anava a l'establiment a vendre les joies per així quedar-se amb els diners.
Finalment, la policia catalana va poder recuperar les joies dels avis i va detenir la treballadora de la residència, que feia tasques d'acompanyament i cura dels usuaris, acusada de ser la suposada autora d'un delicte de furt continuat. La dona, que va ser detinguda aquest dijous, 12 de març, va ser traslladada a la comissaria i va passar a disposició judicial davant del jutge en funcions de guàrdia del Jutjat de Martorell.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!
