Greu atropellament en un pas de vianants de l'Escala (Alt Empordà). Una parella de turistes estrangers ha estat envestida per un cotxe mentre travessaven un pas de vianants a l'avinguda Montgó, molt a prop d'un càmping. Els fets han tingut lloc aquest dijous, 10 de juliol, a la nit, cap a un quart d'onze, a la part de la rotonda entre el carrer Narcís Monturiol i el passatge Sibil·la Fortià. Tots dos han caigut a terra a causa del cop provocat pel vehicle i han resultat ferits. L'home ha resultat ferit crític i ha estat traslladat a l'hospital i la dona ha patit lesions lleus.
La parella de turistes travessava el pas de vianants quan han estat envestits per un cotxe, que els ha fet caure a terra i, segons ha avançat el Diari de Girona, l'home ha patit un fort cop al cap arran de la caiguda i ha necessitat assistència mèdica urgent. En tenir coneixement dels fets, fins a l'avinguda Montgó, s'han adreçat patrulles de la Policia Local de l'Escala i una dotació terrestre del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Els facultatius sanitaris han atès l'home, d'edat avançada, i l'han traslladat en estat crític fins a l'Hospital Doctor Josep Trueta de Girona, on es troba ingressat amb pronòstic reservat.
Negatiu en alcohol i investigació oberta
Els agents van fer la prova d'alcoholèmia al conductor del cotxe i ha donat negatiu. Ara per ara, es desconeixen les causes i circumstàncies de l'atropellament a l'Escala i la Policia Local ha obert una investigació per esclarir-les. Les diligències que ha obert el cos policial local són per un delicte de lesions per atropellament, segons ha explicat el mitjà citat, i ara s'espera per veure quina serà l'evolució mèdica de les víctimes, especialment la de l'home que es troba en estat crític ingressat a l'Hospital Doctor Josep Trueta de Girona.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!