Una dona ha ingressat en estat greu a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona després de patir un accident a la carretera C-14, a l'altura del terme municipal d'Alcover, a l'Alt Camp. El cotxe de la ferida ha xocat contra un camió al punt quilomètric 22 quan faltaven vint minuts per a les vuit del matí d'aquest dilluns, en circumstàncies que a hores d'ara estan per determinar. Des dels serveis d'emergències han activat diverses ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i patrulles dels Mossos d'Esquadra. Arran del sinistre, la via ha estat tallada en ambdós sentits de la marxa durant poc més d'una hora, amb desviaments per la C-37.
Atrapada dins del cotxe
Els Bombers de la Generalitat han hagut d'excarcerar la conductora i única ocupant del vehicle, ja que havia quedat atrapada entre la ferralla. Les tasques de rescat s'han allargat durant gairebé una hora, pel fet que el cotxe ha quedat força destrossat, i han hagut de treure la víctima pel maleter. Tan bon punt ha estat alliberada, els facultatius sanitaris del SEM l'han estabilitzat i l'han evacuat ràpidament a l'esmentat hospital on ha arribat greu. A hores d'ara, les circumstàncies en les quals ha tingut lloc aquest accident estan sota investigació, i els agents de la policia catalana estan interrogant el conductor del camió, que ha sortit il·lès de la col·lisió.
Per altra banda, a l'AP-7, els Bombers de la Generalitat han rescatat un camioner després de bolcar amb el vehicle i quedar-se atrapat dins de la cabina, a l'altura de la Roca del Vallès (Vallès Oriental). L'accident ha tingut lloc aquesta matinada, pels volts de les cinc, i ha provocat retencions de fins a cinc quilòmetres en sentit Girona. A les nou del matí, el camió encara no s'havia pogut retirar, ja que està enganxat al guarda-raïl i els Bombers han d'acabar de buidar els dipòsits del camió, que transportava aigua destil·lada.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!