La Policia d'Andorra ha detingut aquest dissabte de matinada un jove de 21 anys i de nacionalitat espanyola acusat d'haver violat una dona als lavabos d'una coneguda discoteca del Pas de la Casa. Segons han explicat des del cos en un comunicat, el sospitós va intentar escapar del lloc, però un dels agents que va intervenir en el servei li va bloquejar el pas i el va poder retenir i posteriorment arrestar.
La va acorralar als lavabos i la va violar
Segons el testimoni de la víctima, l'edat de la qual no s'ha informat per preservar la seva intimitat, la jove va entrar als lavabos del local d'oci nocturn i quan va intentar sortir, l'ara detingut li va barrar el pas perquè no pogués marxar i la va forçar a mantenir relacions sexuals amb ell contra la seva voluntat. La dona va aconseguir desfer-se d'ell, però no va poder evitar l'agressió sexual "constitutiva de violació", segons el comunicat policial, malgrat totes les seves protestes.
Una patrulla que feia servei de prevenció a la localitat, es va fixar en una jove que sortia de la discoteca, al voltant de les quatre de la matinada, en un evident estat d'angoixa. S'hi van apropar i ella els va explicar que un jove l'acabava d'agredir sexualment dins de l'establiment. També els va donar la descripció del sospitós, la qual cosa va possibilitar que quan aquest va intentar abandonar la discoteca i marxar corrents, només minuts després, els agents el reconeguessin. Gràcies a la ràpida actuació de la policia, el suposat agressor sexual va poder ser emmanillat i traslladat a dependències policials, acusat d'un delicte contra la llibertat sexual i d'un altre contra la llibertat.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!