Hi ha narcotraficants als quals l'excés de confiança els acaba jugant males passades. Arriba un moment que venen droga al mig del carrer, sense parar a pensar si, al davant, hi ha un binomi de Mossos d'Esquadra de paisà vigilant els seus moviments. Així, d'aquesta manera que, a priori, pot semblar molt simple, és com han acabat detingudes tres persones de Cornellà de Llobregat, aquesta setmana acusades de ser les responsables de dos narcopisos del barri de Sant Ildefons, on venien haixix i marihuana.
La investigació va començar el mes d'agost, després que els agents de paisà veiessin com una dona venia una petita quantitat de droga. Durant aquests mesos, la policia catalana va muntar un dispositiu de vigilància a la zona, i va confirmar que diferents compradors s'apropaven al mateix habitatge per adquirir substàncies.
Fruit de les gestions, els Mossos d'Esquadra van saber que estaven davant d'un grup de tres persones, d'entre 34 i 58 anys, amb una distribució clara de les funcions: una dona parlava amb els compradors després, la seva parella, venia l'haixix, mentre que l'altre individu traficava amb la marihuana.
Troben una pistola i 24.000 euros en efectiu
Els narcotraficants sabien molt bé el que feien. La major part de la droga la tenien a casa i sortien al carrer amb poca quantitat. D'aquesta manera, evitaven els riscos de ser enxampats per la policia. Finalment, aquest dimarts, 3 de novembre, els Mossos d'Esquadra van fer una entrada als dos narcopisos i van decomissar haixix, marihuana, 24.000 euros en efectiu i una pistola semiautomàtica i de munició real.
Davant dels fets, els agents van detenir els dos camells, amb antecedents, acusats de ser els suposats autors dels delictes contra la salut pública per tràfic de drogues, i un familiar d'un dels arrestats, acusat de ser el suposat autor d'un delicte de tinença d'armes. La policia catalana, però, no ha comunicat la nacionalitat dels arrestats, que van passar a disposició judicial davant el jutge en funcions de guàrdia de Cornellà de Llobregat.
