Hi ha errors i errors, però si es té la intenció de carregar en un cotxe 17 quilos de cocaïna, el pitjor que es pot fer és aparcar en un lloc reservat per als vehicles de la policia. Això, per molt inversemblant que pugui semblar, és el que ha passat a la ciutat de Barcelona, on tres narcotraficants han estat detinguts després que aquest detall els acabés delatant. Els fets han tingut lloc aquest diumenge al matí, quan uns agents de la Guàrdia Urbana estaven fent patrullatge de paisà per la zona de la Rambla i han vist que hi havia un vehicle mal estacionat a la zona que està reservada per vehicles policials.

Els agents s'han quedat estranyats intentant veure a qui podria pertànyer el vehicle, quan dos homes han sortit del Passatge Bacardí, situat just a la vora, i s'han acostat de forma precipitada al cotxe amb dues bosses de supermercat que semblaven molt plenes. A continuació, un tercer se'ls hi ha sumat i ha obert el maleter perquè poguessin guardar les bosses. Els efectius de la Guàrdia Urbana s'han aproximat a ells per comentar-los que estaven aparcats en un lloc prohibit i que era sancionable, però quan s'han identificat verbalment com a agents de l'autoritat els nervis han començat a apoderar-se dels sospitosos i un d'ells ha pujat de pressa dins el vehicle amb la intenció de fugir. La ràpida intervenció dels policies, però, ho ha evitat.

Acabaven de carregar 17 quilos de cocaïna al cotxe

Tot seguit, els agents han escorcollat el vehicle i han descobert que a les bosses que acabaven de col·locar al maleter hi havia més de 17 quilos de cocaïna, motiu pel qual tots tres homes, de 32, 27 i 21 anys, de qui no se n'ha facilitat nacionalitat ni antecedents, han quedat detinguts com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!