L'1 de juny passat, dos joves van patir ferides després de ser atacats amb una ampolla de vidre trencada durant una baralla davant d'una discoteca de la Part Baixa de Tarragona. La Sala de Coordinació i Atenció Ciutadana de la Guàrdia Urbana va rebre l'avís de l'incident pels volts de dos quarts de quatre de matinada, que parlava d'un enfrontament violent entre diverses persones a les portes d'aquest local d'oci del carrer Rebolledo. Fins al lloc es van desplaçar dues patrulles de la policia de la ciutat que només van trobar una persona ferida amb talls per tot el cos

L'home en qüestió va explicar als agents que ell i un amic seu havien estat agredits per una tercera persona que els va atacar amb una ampolla de vidre en el context d'un enfrontament del qual es desconeixen els motius. La víctima també va donar la descripció del suposat agressor i els policies van fer una recerca per la zona per veure si el podien localitzar. Aquella nit només van trobar l'amic del primer ferit, al carrer Sant Magí, que tenia lesions sagnants als braços a conseqüència dels talls que li va fer el jove escàpol amb l'ampolla trencada. 

Troben el suposat agressor després d'una setmana amagat 

La Unitat d'Investigació Bàsica (UIB) de la Guàrdia Urbana de Tarragona es va quedar el cas i van posar en marxa un dispositiu per trobar el sospitós. Amb la descripció facilitada per les víctimes, van revisar les càmeres de seguretat i van poder identificar una persona que s'hi semblava. Després de fer una recerca exhaustiva per la zona de la Part Baixa, el van poder localitzar i detenir el passat 7 de juny pels volts de les vuit del vespre. 

El sospitós, un jove de 27 anys -la nacionalitat del qual no s'ha volgut comunicar- va ser arrestat com el suposat autor d'un delicte de lesions agreujades per la utilització d’un estri perillós. Després de passar a disposició judicial, va quedar en llibertat amb càrrecs.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!