Atropellament mortal a la C-16C a Sant Fruitós de Bages. Una dona ha perdut la vida aquest dimecres al vespre, poc després de les vuit. Una vianant va irrompre a la calçada i va ser atropellada per dos cotxes, al punt quilomètric 1,6 de l'esmentada carretera, per causes que es desconeixen i ara per ara estan sota investigació dels Mossos d'Esquadra, que han rebut l'avís del sinistre a les 20.21 hores. Fins al lloc dels fets s'han traslladat cinc patrulles de la policia, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els facultatius sanitaris del SEM no han pogut fer res per salvar-li la vida i ha acabat morint. La víctima, L.I., una dona de 45 anys i veïna de Manresa (Bages), hauria, suposadament, irromput a la calçada, moment al qual va ser atropellada per dos turismes. Tot i que les circumstàncies es desconeixen ara per ara. Per aquest accident, la C-16C va quedar tallada al trànsit, mentre els efectius d'emergències van dur a terme les actuacions corresponents i van desviar els vehicles per una via secundària propera al lloc del sinistre viari.
Amb aquest accident: 34 morts a les carreteres catalanes
Amb aquesta víctima mortal, aquest dimecres al vespre, ja en són 34 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes aquest any 2025, segons les darreres dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT). L'anterior víctima mortal va ser el conductor menor d'un ciclomotor que va perdre la vida en un xoc frontal a la BP-1121 a Monistrol de Montserrat (Bages) el passat diumenge, 16 de març, després de patir un sinistre viari al punt quilomètric 2,5, poc abans de les dues del migdia, en una col·lisió amb un cotxe.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!