Els Mossos d'Esquadra han denunciat un taller clandestí de Barberà de la Conca que es dedicava a reparar vehicles sense llicència i sense respectar cap mesura de seguretat. L'operatiu, amb agents de Seguretat Ciutadana de la comissaria de Montblanc, es va dur a terme aquest dimarts, 24 de març, al voltant de la una del migdia, i es van identificar tres persones que gestionaven i treballaven al negoci. Aquestes persones sumaven quatre antecedents policials entre els quals, a més d'algun delicte relacionat amb les drogues, algun per robar cotxes.
Un taller clandestí sense cap mesura de seguretat
En la inspecció del taller, on hi havia catorze cotxes i tres motocicletes, així com una grua elevadora de motors, els agents dels Mossos van comprovar que no comptaven amb llicència d’activitat ni cap contracte amb un ens autoritzat per a la gestió de residus. En aquest sentit, dins el local hi tenien olis usats, filtres i altres elements d’automoció sense el corresponent etiquetatge i separació tal com obliga la normativa vigent. Tampoc estava donat d’alta al registre d’activitats de Seguretat Industrial i incomplia la normativa pel que fa a la protecció de dades i a l'ús de les càmeres de videovigilància.
D'altra banda, també es va constatar que estaven cometent un gran nombre d'infraccions en matèria de seguretat, entre les quals hi havia no comptar amb extintors. En un espai que havien habilitat com a magatzem hi tenien peces de recanvi utilitzades amuntegades de qualsevol manera, mentre que no hi havia cap document que acredités que la maquinària que feien servir per a reparar els cotxes tinguessin un correcte manteniment. Per tot plegat, es va aixecar diverses actes per les irregularitats comeses i es va denunciar dues de les tres persones identificades per una falta de respecte als agents de l’autoritat.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!
