Els Mossos d'Esquadra investiguen què hi ha al darrere d'un incendi que ha cremat set cotxes a Sant Adrià de Besòs, al Barcelonès, i que ha deixat una furgoneta completament calcinada. L'incendi s'ha originat a tres quarts d'una de la nit d'aquest divendres, 17 d'abril. Fins al lloc dels fets, el pont de la carretera C-31, situat al número 501 de l'avinguda de les Corts Catalanes, s'han activat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han sufocat ràpidament les flames.
Segons ha explicat un veí a la redacció d'ElCaso.cat, va sentir sorolls "com si es tractés de petards o trets", que anaven augmentant d'intensitat a mesura que passaven els minuts. Les flames es van propagar ràpidament entre els cotxes que hi havia al costat del primer que va cremar i, com l'incendi va ser sota un pont, es va anar acumulant molt de fum fins a l'arribada dels Bombers.
Un cop l'incendi va ser apagat, els efectius dels Bombers van poder valorar els danys que havien deixat les flames. En total, set cotxes van resultar afectats. Una furgoneta va ser la més perjudicada i va quedar cremada completament. Els altres sis vehicles tenen diferents graus d'afectació: un d'ells li ha cremat la part davantera, a un altre el motor, i la resta tenen afectacions laterals.
Mossos ho investiga
La Unitat d'Investigació (UI) dels Mossos d'Esquadra treballa ara per saber què hi ha al darrere d'aquest incendi. De moment, els investigadors no descarten cap hipòtesi i es desconeix si el foc l'hauria originat un piròman o si podria haver-hi un altre fet delictiu al darrere, com, per exemple, un robatori, ja que en algunes ocasions els lladres utilitzen cotxes robats i, quan han comès el delicte, el cremen per eliminar proves.

