Després de robar un ciclomotor, l'últim que s'ha de fer perquè no t'enxampin és cometre una infracció de trànsit amb ell, com circular sense portar el casc posat. D'aquesta forma, si la policia et veu i no sap que la moto és robada, no et farà cas i et deixarà passar. Al contrari, et poden aturar i llavors es descobrirà tot el pastís. Això és el que el passat divendres li va passar a un lladre a Barcelona. Una patrulla va veure com un individu circulava amb un ciclomotor de manera negligent i sense portar cap protecció col·locada al cap pel districte de Sarrià-Sant Gervasi. Així doncs, els agents li van fer les indicacions per tal que s'aturés i poder-lo sancionar.
El motorista, però, va baixar del ciclomotor i va marxar corrents deixant abandonat el vehicle de dues rodes i una tauleta tàctil. L'home va intentar amagar-se al portal d'un edifici de Pedralbes, però els agents de la Guàrdia Urbana el van aconseguir localitzar. L'individu estava en una actitud violenta i va amenaçar un dels policies amb un pal, així que es va demanar suport a una patrulla dels Mossos d'Esquadra i se'l va poder detenir.
Sense carnet i amb una moto robada
Els agents municipals van identificar el detingut i, en introduir les seves dades a la base policial, van descobrir que no havia obtingut mai el permís de conduir. A més, també es va poder comprovar que el ciclomotor amb què havia estat circulant constava com a robat. En la mateixa línia, tampoc va poder acreditar la procedència de la tauleta tàctil que havia abandonat. Per aquest motiu, l'home, major d'edat i de qui no se n'ha facilitat la nacionalitat ni els antecedents, va ser detingut acusat de diversos delictes de robatori i d'atemptat contra els agents de l'autoritat.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!