Inici de setmana accidentat a Cerdanyola del Vallès. Aquest dilluns, 13 de juliol, un autobús urbà s'ha estavellat contra un arbre, cinc cotxes aparcats i una caixa elèctrica. El sinistre viari s'ha registrat quan passaven tres minuts de les vuit del matí i, malgrat l'aparatositat de tot plegat, no hi ha hagut cap ferit de gravetat. Els sanitaris del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) sí que ha hagut d'atendre cinc persones, passatgeres del bus, que han patit ferides de caràcter lleu, afortunadament.
Fins al lloc de l'accident, el carrer de Nonell del barri de les Fontetes d'aquest municipi del Vallès Occidental, s'han desplaçat dues dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del SEM. D'entre els cinc afectats —que han pogut abandonar l'autobús pel seu propi peu— tres han estat evacuats a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell i els dos restants, al Centre d'Urgències d'Atenció Primària (CUAP) Sant Fèlix, també a Sabadell, per fer-los una revisió mèdica més en profunditat.
Es desconeixen les circumstàncies de l'accident
Les circumstàncies exactes d'aquest aparatós accident es desconeixen. El que se sap és que el bus, operat per Moventis, ha col·lidit amb cinc vehicles estacionats a l'esmentat carrer i ha continuat avançant fins que ha xocat frontalment amb una caixa elèctrica i un cotxe i s'hi va quedar encastat.
La part davantera de l'autobús ha quedat completament destrossada, amb el vidre del parabrisa fet bocins i la porta desencaixada. Els efectius dels Bombers han treballat durant tot el matí, fins a gairebé dos quarts de dotze del migdia, fins que han aconseguit retirar l'autobús i netejar la zona. Durant aquest temps, el carrer ha estat tallat a la circulació i la freqüència de la línia de l'autobús ha quedat afectada.
