Els Mossos d'Esquadra busquen un home que aquest dijous, 27 d'agost, s'ha colat en un pis del centre de Barcelona mentre una família estava dormint a l'interior, tal com ha pogut saber ElCaso.cat. Els fets s'han produït cap a les set del matí quan un jove ha entrat en una casa del passatge de Sant Pau, al barri de la Sagrada Família, al districte de l'Eixample, a través de les reixes d'una finestra. Un cop a l'interior, l'assaltant ha sorprès una noia menor d'edat que hi havia a l'interior d'aquella habitació i que ha començat a cridar demanant ajuda.
La família s'ha despertat i l'intrús ha fugit corrent
Els crits d'auxili han alertat la resta de membres de la família, que s'han despertat i han descobert que tenien un intrús dins de casa. El pare de la menor ha anat corrent cap a l'habitació i ha vist com el jove, d'origen magrebí, estava forcejant amb la seva filla. Després de separar-los i enfrontar-se amb ell, han començat una forta discussió fins que el noi ha acabat sortint per la porta i ha fugit del lloc. Posteriorment, veient que tot havia quedat en un ensurt i havia acabat sent menys greu del que podia haver acabat passant si no es desperten, han alertat als Mossos d'Esquadra i diversos agents s'han desplaçat fins al domicili.
Els policies han pres declaració tant al pare com a la menor per saber què havia passat i s'està en espera que vagin a comissaria per denunciar els fets. A hores d'ara, es desconeix que pretenia fer aquest jove que ha entrat al domicili a primera hora del matí, just quan ja es començava a fer de dia, i que de moment no ha pogut ser detingut. La principal hipòtesi és que sigui un lladre que ha entrat a robar el domicili aprofitant que la finestra estava oberta, però les seves intencions un cop era dins no estan del tot clares, ja que la família se l'ha trobat mig despullat a l'habitació de la menor i no es descarta que pretengués agredir-la sexualment, cosa que ara s'haurà d'investigar.
