Espectacular atropellament i amb un home ferit greu a la Puerta de Toledo, a Madrid. Els fets s'han produït aquest dimecres de matinada, sobre les cinc, quan un Volkswagen Golf s'emporta per davant la víctima, com es pot veure en el vídeo que s'ha viralitzat a les xarxes socials, que camina tranquil·lament pel carrer, creuant d'una vorera a l'altra amb una tanca de ferro. En un moment donat, va aparèixer el cotxe que el va envestir i el va deixar estès a terra, immòbil, davant de l'atenta mirada dels transeünts.
Fins al lloc dels fets es van traslladar diverses unitats dels serveis d'emergències i l'home, de 29 anys, va ser traslladat pel Samur a l'Hospital 12 d'octubre amb fractures i traumatismes, en estat greu. Segons ha explicat El Mundo, la víctima havia protagonitzat un enfrontament previ amb el conductor i el copilot del Golf que el va envestir en una discoteca propera de la capital espanyola. Els ocupants del cotxe, dues persones de 26 anys i nacionalitat brasilera i espanyola, respectivament, ja l'havien amenaçat prèviament amb una navalla durant una baralla a les portes del local d'oci nocturn. Tot i això, en aquests moments es desconeixen les causes i/o motivacions de la discussió que, suposadament, hauria desencadenat en l'atropellament d'aquest dimecres de matinada.
Dos detinguts per l'atropellament de la Puerta de Toledo, a Madrid
Una vegada l'home ferit de gravetat va ser atès pels serveis sanitaris i traslladat a l'hospital madrileny, la Policia Nacional va aconseguir localitzar el cotxe amb què havien comès l'atropellament. El van trobar abandonat al mateix districte Centro de Madrid, a prop d'on havien atropellat la víctima. Poc després, els agents van donar amb els dos sospitosos que van ser detinguts acusats d'un delicte de lesions i un altre d'amenaces.