Una batalla campal davant de la mítica discoteca Big Ben, a la carretera N-II, a cavall entre els municipis de Golmés i de Mollerussa, al Pla d'Urgell, va acabar aquest diumenge a primera hora del matí amb quatre joves detinguts —d'origen magrebí i llatinoamericà— i, com a mínim, tres agents dels Mossos d'Esquadra ferits després que els esvalotadors els ataquessin quan van arribar-hi per posar ordre. Els arrestats, de 21, 25, 29 i 32 anys, es van embrancar en una violenta baralla per motius que es desconeixen i estan sota investigació, per la qual cosa es va avisar els serveis d'emergències per evitar que la situació escalés. El 112 va rebre l'alerta pels volts de les sis del matí i fins al lloc es van desplaçar diverses patrulles que van acabar detenint els nois, acusats dels delictes de desobediència i atemptat contra agents de l'autoritat


Una baralla de discoteca que va acabar amb agents agredits 

Les circumstàncies en les quals es va originar la baralla entre múltiples persones aquest diumenge de matinada davant de la coneguda discoteca es desconeixen. Diverses patrulles dels Mossos s'hi van desplaçar per aturar la trifulga, però, en arribar-hi, els esvalotadors es van encarar amb ells de manera molt violenta, segons ha avançat el diari Segre. Com a mínim, tres dels policies van patir cops i esgarrapades a conseqüència de l'agressió dels joves, però, afortunadament, cap de caràcter greu. No obstant això, van haver de demanar reforços per poder contenir-los. Un cop arrestats, se'ls va emportar a la comissaria de Mollerussa per prendre'ls declaració i esperar a ser posats a disposició del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia. 

A principis d'any, en aquesta mateixa discoteca, tres homes van apallissar-ne un altre mentre cridaven insults homòfobs. L'agressió va tenir lloc el 20 de gener, però fins al dia 6 de febrer no van poder detenir un dels suposats autors, la persona que va iniciar l'atac, un home de 32 anys i nacionalitat espanyola, acusat d'un delicte contra l'exercici dels drets fonamentals, lesions i danys lleus. Els seus dos companys van quedar identificats.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!