Una baralla entre diverses persones a Girona ha acabat amb una d'elles ferida i evacuada a l'hospital. Aquest nou incident violent a la ciutat es va registrar quan passaven vint minuts de les set del vespre d'aquest dijous, 15 d'octubre, davant de la comissaria de la Policia Municipal de Can Burrassó, al carrer de la Maçana. Segons sembla, tot va començar arran d'uns insults a un menor d'edat —hi ha un parc infantil a tocar—, cosa que va provocar una reacció violenta per part de les persones que l'acompanyaven. Les circumstàncies exactes, així com els motius d'aquestes ofenses, es desconeixen i estan sota investigació. 

Segons han confirmat fonts de l'Ajuntament de Girona a ElCaso.cat, durant l'enfrontament un dels implicats va patir ferides que, tot i no revestir gravetat, van requerir assistència mèdica, per la qual cosa el van evacuar a l'Hospital Josep Trueta. Una segona persona va haver de ser escortada lluny de la zona, per "motius de seguretat" —per evitar que es pogués produir una segona baralla—, i altres implicats també van ser atesos, en estat lleu, sense que es necessités el seu trasllat a un centre mèdic.

Van entrar a comissaria per demanar ajuda

Malgrat que els aldarulls es van iniciar davant de les dependències de la Policia Municipal, no va ser fins que alguns dels implicats hi van entrar per demanar ajuda que els agents es van adonar del que passava i hi van intervenir. Els policies van posar fi a l'enfrontament i durant l'interrogatori van esbrinar que tot havia començat quan van escridassar un menor d'edat. De moment, però, encara s'han d'esclarir tots els detalls d'aquesta baralla, tot i que l'autor dels insults, segons han explicat fonts municipals, serà denunciat.

Aquest és el tercer incident violent del qual es té constància a la ciutat de Girona aquesta setmana. Els altres dos van tenir lloc dilluns, dia 12, i van deixar dues persones ferides d'arma blanca, segons va avançar ElCaso.cat. Cap a la una de la matinada, persones d'origen sud-americà es van barallar en un bar del carrer de Ramon Folch. La víctima va rebre una punyalada que afectava el coll i el pit, i l'autor, un jove de 24 anys, va quedar detingut. Hores més tard, a la cruïlla dels carrers d’Ibèria i de Santa Eugènia, tres homes d'origen magrebí es van enfrontar i un d'ells va acabar ferit en rebre una ganivetada.