Nou incident amb armes blanques a Barcelona. Segons ha pogut saber ElCaso.cat, aquest dilluns, 24 d'agost, pels volts de les sis de la tarda, el telèfon d'emergències 112 va rebre una trucada des d'un bar de l'avinguda dels Rasos de Peguera, al barri de Ciutat Meridiana, que alertava que dues persones, dos homes, s'estaven barallant. Fins a l'adreça es van activar diverses patrulles de la comissaria dels Mossos d'Esquadra del districte de Nou Barris, així com ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per donar resposta a l'avís. 

A l'arribada dels efectius policials, van localitzar un home amb ferides d'arma blanca que va ser atès pels sanitaris abans d'evacuar-lo a un hospital, on va quedar ingressat, tot i que no es tem per la seva vida. Pels volts de les set de la tarda, van localitzar també el sospitós de ser l'autor material de l'agressió, un conegut de la víctima amb qui ja havien tingut alguna desavinença prèvia; el van identificar i se'l va detenir, acusat d'un delicte de lesions

No era el primer cop que víctima i agressor es barallaven

Segons ha pogut saber aquest mitjà, durant el cap de setmana els dos homes implicats a la baralla ja van protagonitzar una acalorada discussió per motius que es desconeixen. I, segons alguns veïns, no va ser el primer cop que s'enfrontaven. Tots dos fa temps que es coneixen i que tenen discussions per diversos temes. Els veïns d'aquest barri de Barcelona asseguren que l'atac amb l'arma blanca d'aquest dilluns respon a una revenja, però serà la investigació la que aclareixi què hi ha darrere aquesta violenta baralla.

El mateix dilluns es va registrar una altra agressió amb arma blanca. Va ser pels volts de les onze del matí, dins d'un vagó del metro, poc abans d'arribar a l'estació de Joanic, a la línia groga. Un home que té problemes amb les drogues va atacar aleatòriament un altre passatger, que va patir talls al coll i a l'esquena. Els Mossos van poder detenir el sospitós amb l'ajuda dels vigilants de seguretat del metro poc després d'arribar al lloc. 
 

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí