Un home ha estat ferit crític aquest dissabte en un accident de trànsit que ha tingut lloc pocs minuts abans de dos quarts de dotze del migdia. El conductor circulava per la carretera N-240, direcció Valls, al terme municipal dels Pallaresos, al Tarragonès, quan ha xocat amb un altre turisme. Després de la col·lisió, l'home ha baixat del seu vehicle per a inspeccionar els danys. En aquell moment, un camió de recollida de residus, que no ha tingut temps per a esquivar-lo, l'ha envestit, causant-li ferides de molta gravetat.
El camioner ha trucat ràpidament al 112 que ha activat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra de Trànsit, quatre ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, que s'han desplaçat fins al punt de l'accident, al quilòmetre 5,5 de l'esmentada carretera. En arribar, han trobat la víctima amb politraumatismes molt greus, i l'han evacuat d'urgència a l'hospital Joan XXIII de Tarragona, on ha arribat en estat crític. Pel que fa al conductor de l'altre cotxe, amb el qual han tingut la col·lisió original, ha ingressat menys greu a l'Hospital de Santa Tecla.
La carretera ha estat tallada durant dues hores
A conseqüència d'aquest sinistre, la carretera N-240 ha estat tallada pels agents de Trànsit mentre els sanitaris atenien els ferits i la policia s'emportava els cotxes accidentats i feien les primeres inspeccions. El trànsit ha estat desviat durant un parell d'hores per l'autovia A-27, així com per la carretera TP-2235 per arribar als Pallaresos. Al voltant de les dues del migdia la circulació s'ha pogut reprendre amb normalitat.
La policia catalana està investigant aquest succés, per saber què ha passat exactament, no només amb l'atropellament del conductor, sinó també en el que respecta el xoc original entre els dos turismes, i que ha deixat l'altre home implicat ferit de gravetat.