Aquesta Setmana Santa moltes persones han decidit sortir de la seva ciutat i pujar a un avió per passar alguns dies de vacances lluny. El bon temps ha acompanyat en molts punts d'Espanya i en gran part d'Europa i els que han tingut dies lliures ho estan aprofitant.
Tot i això, quan hem de pujar a un avió existeix la possibilitat que ens cancel·lin el vol i no puguem marxar de l'aeroport. És una situació molt incòmoda que pot arruïnar els plans de les persones que tinguin el seu viatge planejat.
Altres situacions que poden ser molt molestes són els retards en els vols o que a l'aeroport ens perdin les maletes. Encara que la cancel·lació de l'un vol sol ser per motius molt greus, és una cosa que passa amb certa freqüència i convé conèixer el que hem de fer en aquests casos.
El vídeo de TikTok en el qual Natalie aconsella els seus seguidors
Natalie, que treballa en una aerolínia, ha compartit a través del seu compte de TikTok (@adventuresofmattandnatt) diversos consells que els seus seguidors haurien de seguir en el cas que els cancel·lin un vol.
Molts d'ells poden ser molt útils, ja que algunes vegades desconeixem els nostres drets com a consumidors i podríem aconseguir algunes compensacions pels errors de les aerolínies en el cas en el qual no ens facilitin una alternativa per viatjar a la nostra destinació.
Natalie, adverteix que en dates assenyalades, com la Setmana Santa, hi sol haver molts problemes relacionats amb els vols. El volum de viatges als aeroports és més gran i no tots tenen prou personal per gestionar tantes arribades i sortides d'aeronaus.
Per això ha decidit compartir amb els seus seguidors els millors trucs i consells que hauríem de seguir en el cas en el qual ens cancel·lin el nostre vol i ens quedem atrapats a l'aeroport.
Els consells de Natalie
En el cas en el qual es cancel·li el nostre vol, Natalie afirma que hauríem de buscar un llistat a Google, per accedir ell hauríem de buscar el nom de l'aerolínia i l'entitat que gestiona els vols al país en el qual siguem.
Podrem conèixer diverses dades d'interès sobre l'estat del nostre vol: "Ens permetrà saber quins són els nostres drets com a clients i quin tipus de compensació rebrem per estar en la pista durant una hora o les que hàgim passat esperant", va dir Natalie.
També recomana descarregar l'aplicació de l'aerolínia, ja que moltes d'elles notifiquen els seus clients de qualsevol novetat a través d'elles. Finalment, va dir que hauríem de consultar les dades del nostre vol al web de Flight Aware, que ens aportarà informació relacionada amb la ubicació de l'avió.