Dos presos han atacat un altre al Centre Penitenciari de Joves de la Roca del Vallès (Vallès Oriental). El reclús ferit ha hagut de ser traslladat urgentment a un hospital després de rebre diverses punyalades a la seva cel·la. Els fets han ocorregut a la una del migdia d'aquest Divendres Sant, segons ha pogut saber ElCaso.cat, i els fets s'estan investigant.
Violenta baralla entre presos
Segons les primeres informacions, l’incident s’ha produït a l’interior d’una de les cel·les del centre penitenciari. La víctima es trobava sola al seu compartiment quan els dos agressors la van sorprendre amb objectes punxants. Els atacants i la víctima són d’origen àrab, i aquesta última havia arribat al mòdul el dia anterior després de passar pel Departament Especial de Règim Tancat (DERT).
Tot apunta que els atacants l’estaven esperant, i el van abordar per l’esquena, apunyalant-lo fins a tres vegades, arribant una de les ganivetades fins al pulmó. L’intern agredit es va intentar defensar, i també va patir diversos cops de puny i esgarrapades durant la baralla. Els funcionaris de la presó van ser alertats immediatament i van aconseguir separar els tres presos, portant al ferit ràpidament a la infermeria del centre per poder rebre una primera atenció mèdica d’urgència. Mentre l’estabilitzaven, va arribar una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) amb el qual van traslladar la víctima a l’hospital més proper.
A hores d’ara els dos agressors estan retinguts i s’ha obert una investigació per tal d’aclarir les circumstàncies i el mòbil de l’atac, així com la procedència dels objectes punxants amb els quals han intentat posar fi a la vida de l’altre intern.