Dos nois, un de 22 anys i l'altre menor d'edat, han acabat detinguts a Calafell com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència. Els fets van tenir lloc aquesta setmana en un supermercat del municipi, quan els dos lladres van entrar a robar una ampolla de whisky. Els nois es van dirigir directament cap a la secció de licors, van agafar el producte que volien i es van dirigir cap a la sortida sense la mínima intenció de passar per caixa a pagar-los. El vigilant de seguretat de l'establiment, però, va veure les seves intencions i els va ordenar que s'aturessin.
Els dos lladres van atacar el personal de seguretat i el van agredir. Un d'ells el va arribar a agafar pel coll amb violència. En aquest moment, tal com avança el Diari de Tarragona, un agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona que hi havia fora de servei al supermercat va intercedir per ajudar el vigilant. Entre els dos, van aconseguir retenir els assaltants fins que van arribar efectius de la Policia Local de Calafell i dels Mossos d'Esquadra. Els agents de la policia catalana van detenir els dos joves, un d'ells adolescent, per un robatori amb violència. Cap dels dos té antecedents policials.
Els robatoris es disparen a Calafell en les últimes setmanes
Durant els mesos de juliol i agost, Calafell arriba a quintuplicar la seva població, fet que aprofiten molts lladres per incrementar els seus robatoris i passar desapercebuts entre tants turistes. En aquest context, la Policia Local va detenir el passat dia 20 dues persones per diversos robatoris que van tenir lloc al nucli de la platja. Els individus, aprofitant l'aglomeració de gent, entraven a les botigues de la zona comercial i s'enduien els productes, principalment roba, mentre no els veien. Els dos arrestats eren vells coneguts de la policia per diversos furts i robatoris. Els comerciants mostren la seva preocupació per la inseguretat a la zona i reclamen més presència policial. A la vegada, s'han organitzat en grups de WhatsApp per avisar-se entre ells si veuen algun d'aquests lladres.