Els Mossos d'Esquadra han detingut un home i han denunciat la seva parella per atacar tres homes que els hi havien recriminat que aparquessin a la seva plaça de pàrquing, tal com ha pogut saber ElCaso.cat. Els fets van tenir cap a tres quarts de cinc de la tarda del passat dimarts al carrer Tomas Caylà de Valls, a l'Alt Camp, quan els homes van arribar al seu aparcament privat i es van trobar que hi havia un altre cotxe estacionat al seu lloc. Davant d'això, van començar a tocar el clàxon i d'un dels balcons en van sortir un home i una dona que van començar a insultar el conductor. Finalment, van marxar i van acabar aparcant en una altra zona.

Quan van tornar cap a l'edifici, però, es van trobar de nou amb l'home que havia aparcat a la seva plaça i es va iniciar una forta discussió. Aquest individu va començar a agredir-los i a insultar-los a tots tres, fent comentaris homòfobs, incidint en la seva condició d'homosexuals. La situació encara va anar a més quan la dona de l'agressor s'hi va sumar i va baixar de casa seva amb una escombra i lleixiu per agredir-los, segons ha pogut saber ElCaso.cat. Davant aquesta situació, es va alertar dels fets als Mossos d'Esquadra i diverses patrulles es van dirigir cap al lloc per evitar que els ferissin de gravetat.

L'home detingut i la dona denunciada

Els agents van dissoldre l'enfrontament i van prendre declaració a les tres víctimes, que els van explicar tot el que havia passat, així com al matrimoni que els havia agredit. Finalment, es va detenir l'agressor, un home magrebí de 48 anys que no tenia cap antecedent policials fins ara, per un delicte contra l'exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un de lesions. La seva dona, de 35 anys i també d'origen magrebí, en tenir tres fills menors a càrrec, no va poder ser detinguda i només va quedar denunciada pels mateixos delictes. 

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí