Després de quatre dies de recerca, encara no s’ha trobat ni l’aparell ni supervivents de l’accident d’avió d’aquest dilluns al vespre davant de la costa del Delta de l’Ebre. L'avioneta Piper Seneca, amb matrícula EC-HCA, que va sortir d’Eivissa i havia d’arribar a Reus (Baix Camp) es va perdre al mar. L’avió era de l’Aeroclub de Reus i a bord hi anaven dos joves pilots, en Marc i en David

El mal temps i la falta de visibilitat han obligat avui divendres a suspendre la recerca de l’aparell i de supervivents. Les tasques s'havien reprès aquest divendres al matí per quart diada consecutiu però s'han vist condicionades pel fort temporal que afecta aquesta zona marítima i la mala visibilitat. 

Es retira l’Exèrcit de l’Aire

Sota la batuta de l’Exèrcit de l’Aire, diversos recursos civils i militars han pentinat la costa sud de Tarragona i nord de Castelló, tot i que encara sense èxit.

L'operatiu el formava únicament un avió C-235 del Servei Aeri de Rescat de l'exèrcit de l'aire espanyol, que s'ha retirat a la seva base. L'exèrcit tenia també preparat un helicòpter de rescat amb bussos especialitzats.

Quatre dies amb l’avió desaparegut

L'avioneta Piper Seneca, amb matrícula EC-HCA, tenia previst aterrar aquell dimarts al vespre a l'aeroport de Reus procedent d'Eivissa.

Avion Reus

Recorregut de l'avió, abans de ser perduda la traça del radar, davant del Delta de l'Ebre / FlightRadar24

El contacte es va perdre cap a tres quarts de set de la tarda, mitja hora abans de l'arribada prevista. La comandaven i tripulaven dos pilots experimentats, en Marc, conegut tarragoní i gerent d’un càmping, i en David, un agent dels Mossos d’Esquadra destinat a la comissaria de Cambrils.