És una de les fruites preferides de la seva filla. Una dona ha comprat una caixa de maduixes en un supermercat Lidl, però quan ha arribat a casa i li ha donat algunes peces a la seva nena de 3 anys ha descobert amb horror el cadàver d'un ratolí

Els fets han passat a la ciutat de Shoreham (Regne Unit). La dona va posar-se en contacte amb la famosa cadena de supermercats alemanys per denunciar els fets, i des de la companyia li han ofert un val de descompte de 35 euros.

Una troballa esgarrifosa

Laura Nova, una mare de 34 anys, compra sovint fruita pels seus fills. La Nala, la seva petita de 3 anys, està boja per les maduixes, i quan estaven al supermercat va agafar una caixa del prestatge. "No ho vaig mirar, les vam comprar i vam anar a casa", ha explicat la dona, segons informa el Mirror.

No s'esperava, però, que quan obrís el paquet i en donés unes quantes a la seva filla, trobaria "una cosa negra dins". Quan va treure el que creia que era una maduixa florida, va descobrir amb horror que era el cos d'un ratolí mort. "Va ser brut i repugnant. Em vaig posar malalta", ha assegurat.

Una qüestió de salut

Nova ha explicat que una de les coses que més li preocupen, a banda del fet que la seva filla hagués menjat una de les fruites que estaven amb el ratolí, és la repercussió per a la salut que aquest fet pot tenir. Aquests animals "transporten malalties, i les maduixes venien des d'Egipte", assegura.

Després de descobrir el rosegador, la dona es va posar en contacte amb Lidl. "Tot es va resoldre bastant de pressa, però hi devia haver algun error durant el procés de revisió de qualitat", ha dit. "Que no es noti que hi ha un ratolí al paquet és bastant estrany", ha continuat.

Des de l'empresa s'han disculpat

Un portaveu de Lidl s'ha disculpat públicament amb la seva clienta, i ha ofert un val de descompte de 35 euros. A més, ha assegurat que "el nostre equip de Garantia de Qualitat ha investigat l'assumpte amb el proveïdor, i des de llavors han estat directament en contacte amb el client". 

Segons l'empresa, treballen estretament amb els seus proveïdors per "garantir que la fruita i la verdura fresques de les nostres botigues siguin de la màxima qualitat possible", i han assumit l'error, que no ha complert amb "els nostres elevats estàndards".