Escàndol a Twitter per un noi que ha demanat una PlayStation 5 i, quan ha obert la capsa, ha vist que al seu interior no hi havia la consola, sinó un munt de maons.
Maons en una capsa de la PlayStation 5
Imagina que estalvies durant molts mesos per comprar-te la videoconsola dels teus somnis i que, el dia que te la porten a casa, et trobes que, a l'interior de la caixa, en comptes de la PlayStation, hi ha maons. Per surrealista que sembli, això mateix és el que li ha passat a un noi que s'ha gastat gairebé 400.000 euros en una PlayStation 5.
@VideojuegosGAME @CTTExpressES quiero ahora mismo una puñetera respuesta de porqué me he gastado 399,99€ en unos ladrillos... La empresa CTT según ellos no se responsabilizan y se lo acaban de dar así a mí mujer.. espero una compensación Game porque ésto es de vergüenza pic.twitter.com/iHbdEtjhju
— Katron (@katron69) November 20, 2020
"Vull ara mateix una resposta de per què m'he gastat 399,99 euros en uns maons. L'Empresa CTT, segons ells, no se'n fan responsables i li acaben de donar així a la meva dona. Espero una compensació per part de Game perquè això és una vergonya", és el text que acompanya la publicació de les fotos del comprador, que s'ha fet viral a internet.

Compra una PlayStation 5, li porten una capsa plena de maons i es fa viral a Twitter / Twitter katron69
Tuit viral de la PlayStation 5
A causa de la repercussió que ha tingut la publicació, en menys de 24 hores, finalment, l'empresa Game, aquest dissabte li ha solucionat el problema i, actualment, ja té la PlayStation 5 que havia comprat. Com que tothom estava molt preocupat per com acabaria la història de la videoconsola i els maons, ha penjat un tuit explicant que ja està tot arreglat i agraint la rapidesa amb què s'ha resolt el problema.
Buenos días a tod@s, quería agradecer a @VideojuegosGAME por toda la labor que han realizado y seguido desde el momento que supieron el caso y que finalmente ha tenido un buen final, hoy he recibido ya por fin la consola en perfectas condiciones como podéis ver en la fotod https://t.co/PXLPWS1iQQ pic.twitter.com/wwdLbjOp4K
— Katron (@katron69) November 21, 2020
"M'alegro molt que t'ho hagin solucionat i més amb aquesta immediatesa! Ara a gaudir, que t'ho mereixes!", comenta una usuària a la publicació. "Enhorabona. Si no es denuncien i s'exposen aquests casos, mai ningú se'n farà responsable. M'alegro que ja la tinguis, que la gaudeixis!", comenta un altre seguidor.