No és estrany que les empreses s'animin cada vegada més a interactuar amb els consumidors a través de les xarxes socials. De fet, Twitter serveix com una plataforma de reclamació, tant per les empreses com pels usuaris. Sovint en un to de burla, però d'altres es publiquen amb més serietat. En aquesta ocasió, la usuària de Twitter @BecariaAndrea va publicar una imatge queixant-se de l'embolcall del paquet que havia rebut de l'empresa xinesa AliExpress, i la resposta d'aquesta no ha deixat a ningú indiferent.

El paquet evidenciava que era una joguina sexual

El paquet que va rebre l'Andrea era una joguina sexual en forma de penis. La jove es pensava que l'empresa tindria més cura a l'hora d'empaquetar-lo, però no va ser així. Ben bé tot el contrari. L'objecte estava empaquetat de manera molt senzilla, sense deixar lloc a la imaginació. Efectivament, es veia a la perfecció que era un penis

twitter
Imatge de la publicació I Imatge: Twitter

L'empresa respon a la usuària amb un comentari burlesc

L'Andrea, enfurismada, va decidir publicar-ho a les seves xarxes socials i la resposta de l'empresa es va fer viral en qüestió d'unes hores. En el tuit, la noia es queixava de com havia arribat el paquet. Va difondre una imatge de la comanda juntament amb un missatge: "Gràcies, AliExpress, molt discrets amb els seus enviaments" i l'emoticona del dit del mig per asseverar el seu disgust. La publicació va generar més de 18.000 "m'agrada" i més de 1.000 retuits.

A banda dels milers de respostes rebudes per part d'altres comptes de Twitter, el responsable de les xarxes de l'empresa xinesa a Espanya tampoc va quedar-se callat i va decidir respondre amb un missatge molt irònic: "De res, Andrea. Gaudeix de la làmpada de nit". Aquesta resposta es va tornar molt més viral que el tuit original de la compradora i en només un dia va aconseguir la increïble xifra de 740.000 "m'agrada" i gairebé 72.000 retuits. 

twitter1
Resposta de l'empresa I Imatge: Twitter

Les respostes dels altres usuaris de Twitter

En una xarxa social com és Twitter tothom diu la seva. Per aquest motiu, els usuaris no van poder estar-se de fer bromes amb aquesta situació tan incòmoda a través de comentaris responent a l'empresa xinesa i amb fotografies de làmpades de nit que tenen una forma similar a una joguina sexual. 

Tanmateix, immediatament molts usuaris es van adonar que la imatge compartida per l'Andrea no era seva i que n'hi havia d'altres de 2020 amb la mateixa foto. Tot i això, ja era massa tard perquè la història ja era viral i, malgrat que era una imatge copiada, Twitter és Twitter i el que ha sorprès ha estat la curiosa i divertida resposta de l'empresa.